Asistenţă pentru clienţi:+40 312 251 222info@robzone.ro

Întrebări frecvente despre comenzi

 

  • Când voi primi mărfurile comandate?

Comenzile sunt de obicei expediate a doua zi lucrătoare, după primirea plății, în cazul plății prin transfer bancar. Livrarea are loc de obicei a doua zi lucrătoare. Din momentul în care marfa a fost predată transportatorului, veți primi un e-mail informativ de la noi cu un link pentru a putea urmări traseul expediției, iar apoi vă va contacta direct transportatorul privind livrarea coletului.

 

  • Cum pot primi o factură pentru marfa cumpărată?

Factura este trimisă în format electronic la adresa de e-mail specificată în comandă, în mod automat după primirea plății/mărfii. 

 

  •  Unde pot găsi în ambalaj manualul de utilizare ?

Manualul rapid se află întotdeauna în ambalaj împreună cu aspiratorul robot. În același timp puteți descărca manualele de utilizare pe site-ul nostru AICI.

 

  •  Cum aflu dacă ați primit plata pentru marfă care a fost efectuată prin transfer bancar?

Vă vom informa la adresa Dvs de e-mail! Dacă transferul bancar a fost efectuat corect și ați specificat motivul plății, plata Dvs este asociată cu comanda și veți primi de la noi un mesaj de confirmare a plății. Atunci nimic nu mai împiedică expedierea comenzii Dvs. cení. În cazul în care ați specificat greșit motivul plății, se poate întâmpla ca comanda Dvs să pară a fi neachitată, chiar dacă ați efectuat deja transferul. În acest caz, contactați-ne imediat. Tranferul de plată standard durează de obicei 1-3 zile.

Vă rugăm să vă asigurați că completați toate datele necesare atunci când efectuați transferul bancar.
Mulțumim.

 

  • Dacă plătesc prin transfer bancar care este motivul plății?

Motivul plății este numărul comenzii Dvs. Dacă nu îl veți specifica la efectuarea plății, este foarte dificil să asociem plata Dvs cu comanda și, prin urmare comanda poate să apară neachitată.

 

  • Trebuie să schimb data livrării, cum procedez?

Cel mai simplu este să stabiliți direct cu transportatorul sau să utilizați sistemul acestuia pentru a modifica livrarea pe baza numărului de urmărire a traseului.

După ce expedierea a fost deja predată transportatorului, de obicei din partea noastră nu mai putem schimba nimic, de aceea vă recomandăm să contactați direct transportatorul.

 

 

  • Am aruncat din greșeală, în timpul dezambalării pachetului, manualul de utilizare. Cum să procedăm acum?

Manualul de utilizare poate fi descărcat direct de pe site-ul nostru aici

 

  • Am pierdut factura, cum pot primi o copie?

Puteți descărca oricând factura în link-ul care a fost trimis la adresa Dvs de e-mail. Eventual, puteți solicita o copie de la departamentul nostru de facturare: info@robzone.ro