Retragere din contract


Produsele achiziționate de pe www.robzone.ro pot fi returnate fără specificarea unui motiv în timpul termenului legal de 14 zile (7 zile) de la data primirii.

Cum procedați?

Cea mai bună variantă este completarea formularului Retragere din contract. Atașați formularul printat și semnat la produsul returnat. Dacă nu aveți posibilitatea de a printa formularul completat și de a-l atașa pachetului, scrieți pe pachet, într-un loc vizibil numărul solicitării dumneavoastră, pe care îl primiți pe e-mail imediat după ce trimiteți formularul completat.  
Formularul pentru retragerea din contract îl puteți descărca AICI.

* Dacă aveți nevoie de asistență pentru completarea formularului de reclamații, sunați la nr. de tel. +40 312 295 198 (L-V 9:00 - 17:00), unde vă vom ajuta cu plăcere.

Unde trimiteți aspiratorul?

În cel mai scurt timp după completarea și trimiterea formularului online, produsul achiziționat trebuie livrat la adresa: Coletăria.ro, ID e-shop: 99135164, Coletăria.ro
Drumul Osiei nr 53-55 Bucuresti. Aspiratorul trebuie să fie complet, incluzând toate accesoriile, instrucțiunile și ambalajul original.  

Ce va urma?

După livrarea către Robzone, aspiratorul va fi verificat de un tehnician și vă vom trimite documentul (notă de credit) pentru decontarea financiară. Transferul bancar se va face în termen de 14 zile de la emiterea notei de credit.

Puteți proba aspiratorul

Aspiratorul poate fi folosit, dar trebuie avut în vedere că atunci când se face proba, unele piese pot fi deteriorate. În acest caz, trebuie să se ia în considerare costurile pe care le va avea Robzone Europe s.r.o. pentru a aduce produsul la starea inițială și a căror returnare o poate solicita. Fiecare caz de retragere din contract este tratat individual, în funcție de starea produsului returnat.

Ideal este să probați aspiratorul așa cum ar fi probat de un vânzător dacă ați cumpăra într-un magazin obișnuit. Dacă vă hotărâți să testați aspiratorul acasă, direct pe podea, filtrul sau periile etc. se pot murdări, iar costurile pentru curățare vă vor fi apoi facturate.

 

Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea produsului fără a specifica un motiv, atunci când produsul a fost achiziționat sub formă de achiziție online.

Retragerea dintr-un contract de cumpărare până în 14 zile respectă următoarele condiții:

  • În cazul încheierii unui contract de cumpărare între consumator și vânzător prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, consumatorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a da un motiv, dar numai în termen de 14 zile de la primirea mărfurilor. O retragere valabilă în această perioadă necesită trimiterea unui mesaj care să exprime această voință care este în conformitate cu reglementările legislative și care se consideră o manifestare a dorinței de a se retrage din contract. Această manifestare a voinței trebuie trimisă vânzătorului în termen de 14 zile de la primirea produsului în cauză. Într-un astfel de caz, consumatorul va suporta costurile legate de exprimarea voinței sale și de transportul produsului pentru returnarea acestuia către vânzător.
  • Pentru a vă retrage din contract, vă recomandăm să completați acest formular și să îl atașați produsului
  • Consumatorul este îndreptățit să folosească acest drept, de exemplu, aducând personal produsul vânzătorului la adresa: Coletăria.ro, ID e-shop: 99135164, Str. Coletăria.ro, Drumul Osiei nr 53-55, Bucuresti, împreună cu retragerea din contract atașată.
  • Vânzătorul are dreptul la despăgubirea daunelor cauzate produsului. Vânzătorul are dreptul de a cere compensarea prejudiciului suferit cumpărătorului scăzând aceste drepturi din suma restituită față de prețului de achiziție.
    În cazul în care aspiratorul este folosit, se vor considera două trepte de uzură:
    Treapta 1 = Înlocuirea accesoriilor deteriorate (de ex. prăfuitor, perii laterale, filtre, mop) = 67 lei.
    Treapta a 2-a = Înlocuirea accesoriilor și componentelor deteriorate ale aspiratorului (de ex. carcasă zgâriată) = 150 lei.
  • În cazul retragerii din contract, contractul de cumpărare inițial este anulat. Produsele trebuie returnate vânzătorului în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea din contract. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul suportă costurile de returnare a produselor către vânzător, chiar dacă produsele nu pot fi returnate prin natura lor prin serviciile obișnuite ale poștei.
  • În cazul retragerii, vânzătorul va returna cumpărătorului suma de bani preluată de la cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de la retragere, în același mod pe care vânzătorul a primit-o de la cumpărător. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a returna suma oferită de cumpărător la returnarea produsului de către cumpărător sau printr-o altă metodă, dacă cumpărătorul este de acord și dacă astfel nu sunt generate alte costuri pentru cumpărător. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului suma de bani primită înainte ca acesta să restituie produsele sau să dovedească că a trimis produsele antreprenorului.
  • Dacă este posibil, produsele se returnează complete și nedeteriorate, împreună cu accesoriile și instrucțiunile.

În cazul unui antreprenor care încheie un contract în cadrul activității sale antreprenoriale, se aplică următoarele:

  • Garanția pentru calitate se încheie pe perioada de 1 an.
  • În cazul retragerii din contract, produsele trebuie returnate vânzătorului în termen de 7 zile lucrătoare de la trimiterea retragerii din contract către vânzător. Vânzătorul este obligat să returneze banii în termen de treizeci de zile de la data primirii bunurilor de către cumpărător.
  • În cazul în care cumpărătorul încalcă o obligație prevăzută în propoziția precedentă, vânzătorul va avea dreptul la o penalitate contractuală în valoare de 0,1% din prețul de achiziție al produselor pentru fiecare zi de întârziere a returnării produselor, indiferent de vina cumpărătorului, cel mult până la prețul de achiziție al acestor produse.
  • Cumpărătorul nu are dreptul la o returnarea prețului de livrare a produselor, deoarece la acel moment vânzătorul a plătit deja prețul transportului către o parte terță, iar transportul a fost, de asemenea, deja realizat.

 

 

Acest website folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu modul de utilizare a acestora. Mai multe detalii.