Asistenţă pentru clienţi:+40 312 251 222info@robzone.ro

Întrebări frecvente despre service și reclamații

  • Unde pot găsi numărul de serie al aspiratorului robot?

Numărul de serie al aspiratorului este numărul de bare (eticheta alb-negru) situat lângă recipientul de praf al robotului.
 

  • Când am dreptul legal la returnarea produsului/retragerea din contract?

Dacă în termen de 14 zile de la primirea aspiratorului robot, descoperiți că nu se potrivește pe deplin în condițiile Dvs casnice care de altfel nici nu pot fi adaptate sau nu a îndeplinit așteptările Dvs sau din alt motiv produsul nu vă convine, îl puteți returna conform condițiilor stabilite aici. Pentru achizițiile efectuate pe firmă, este valabil termenul de 7 zile de la primirea mărfii.

 Pe scurt:

  1. Puteți revendica în termen de 14 zile (7 zile pentru achizițiile pe firmă) de la primirea mărfii
  2. Completați și trimiteți un formular online pentru retragere din contract
  3. Ambalați aspiratorul robot, inclusiv conținutul complet a comenzii Dvs
  4. Trimiteți coletul la adresa: Coletăria.ro, ID eshop 99135164, Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A 030167 Bucuresti. Taxa poștală este plătită de către client.

 

  • Aspiratorul meu robotic a încetat să funcționeze, ce să fac?

Dacă există o problemă cu funcționarea corectă a aspiratorului robot, verificați mai întâi toate recomandările menționate în manualul de utilizare.  Dacă problema persistă, vă recomandăm să controlați robotul Dvs la un centru de service autorizat. Instrucțiunile privind aplicarea reclamației în perioada de garanție de doi ani sau procedura după garanția de service puteți găsi aici.

 Pe scurt în cazul reclamației în perioada de garanție:

  1. Completați și trimiteți online formularul pentru reclamații.
  2. Veți primi prin e-mail un număr de depunere pentru Coletăria.ro.
  3. Ambalați bine aspiratorul robot și marcați coletul cu numărul de depunere. Mai departe nu mai este necesar să marcați coletul.
  4. Aduceți coletul la cea mai apropiată filială Coletăria.ro.
  5. În acest caz de reclamație, transportul către service este gratuit pentru Dvs.

 

 Pe scurt în cazul reparației post-garanție:

  1. Completați și trimiteți online formularul pentru reparație post-garanție.
  2. Ambalați bine aspiratorul robot și trimiteți coletul la adresa: : Coletăria.ro, ID eshop 99135164, Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A 030167 Bucuresti
  3. Taxa de transport este achitată de către client.

 

  • Cum să procedez în cazul de reclamației a mărfii?

Ghidul cuprinzător poate fi găsit aici.

Pe scurt:

  1. Completați și trimiteți online formularul pentru reclamații.
  2. Așteptați un număr de depunere pentru Coletăria.ro.
  3. Ambalați bine aspiratorul robot și marcați coletul cu numărul de depunere. Mai departe nu mai este necesar să marcați coletul.
  4. Aduceți coletul la cea mai apropiată filială Coletăria.ro.
  5. transportul către service este gratuit.

 

  • Nu am primit eticheta de depunere pentru Zásilkovnu, cum să procedez?

Eticheta de depunere este trimisă la adresa Dvs de e-mail specificată în formularul de reclamații, de unde poate fi oricând descărcată prin link-ul atașat. În cazul în care nu a fost trimis în ziua următoare, vă rugăm să verificați căsuța poștală cu SPAM. Dacă nici acolo nu găsiți mesajul nostru, vă rugăm să contactați departamentul nostru de reclamații info@robzone.ro