COMANDA MEA

RobzoneCOMANDA MEA  |  Înapoi


Am nevoie să-mi modific comanda.

Modificarea comenzii poate fi solicitată doar în cazul în care marfa încă nu a fost predată curierului.

Vă rugăm să ne trimiteți solicitarea de modificare la info@robzone.ro și așteptați confirmarea.

Pentru a respecta GDPR prin corespondență, vă rugăm să utilizați adresa de email indicată la comandă.

Asigurați-vă să includeți în solicitare:

  • Numărul comenzii

  • Modificarea solicitată

Am nevoie să editez factura emisă.

Vă rugăm să ne trimiteți solicitarea de modificare la info@robzone.ro și așteptați confirmarea.

Pentru a respecta GDPR prin corespondență, vă rugăm să utilizați adresa de email indicată la comandă.

Asigurați-vă să includeți în solicitare:

  • Numărul facturii sau comenzii

  • Modificarea solicitată

Factura poate fi modificată doar în luna emiterii sale. Luna următoare nu mai este posibil modificarea acesteia din motive contabile.

Ați primit plata pentru produsele mele?

De obicei, primim plata în termen de 1-3 zile lucrătoare de la efectuarea transferului bancar. Vă trimitem imediat un email de confirmare.

Dacă nu ați primit un email de confirmare în mai mult de 5 zile de la efectuarea plății:

  • Verificați dosarul SPAM din căsuța Dvs de email unde ar putea să fi Emis emailul de confirmare.

  • Verificați corectitudinea datelor din instrucțiunea de plată

  • Verificați corectitudinea numărului contului

  • Verificați corectitudinea plății trimise

  • Contactați-ne la info@robzone.ro

Am nevoie să modific datele de livrare.

Modificarea poate fi efectuată doar în cazul în care marfa încă nu a fost predată curierului.

Vă rugăm să ne trimiteți solicitarea de modificare la info@robzone.ro și așteptați confirmarea.

Pentru a respecta GDPR prin corespondență, vă rugăm să utilizați adresa de email indicată la comandă.

Asigurați-vă să includeți în solicitare:

  • Numărul comenzii

  • Modificarea solicitată

Nu am primit factura pentru produsele cumpărate.

Factura (documentul fiscal) este trimisă automat prin email imediat ce primiți comanda de la curier, cel târziu în termen de 10 zile de la preluare. Din motive ecologice, nu mai trimitem facturi tipărite.

Dacă nu ați primit factura prin email în termen de mult de 10 zile de la primirea comenzii:

  • Verificați dosarul SPAM din căsuța Dvs de email unde ar putea să fi Emis emailul.

  • Contactați-ne la info@robzone.ro

Acest website folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu modul de utilizare a acestora. Mai multe detalii.