RECLAMAȚII

RobzoneRECLAMAȚII  |  Înapoi


Cum să procedez în cazul reclamației produselor?

Dacă robotul Dvs a început să se comporte într-un mod neobișnuit sau raportează o eroare, probabil va trebui să fie verificat de tehnicianul nostru.

  • Completați formularul online.

  • Veți primi prin email o etichetă de expediere pentru transport gratuit.

  • Împachetați bine aspiratorul robot sau accesoriile sale într-un ambalaj rezistent. Nu uitați să opriți robotul prin comutatorul principal de pe partea laterală.

  • Marcați pachetul cu eticheta noastră de expediere și duceți-l la cea mai apropiată filială Coletăria.ro.

  • Solicitați de la filială o confirmare de livrare.

Instrucțiunile detaliate cum să procedați pot fi găsite AICI.

Formular online de reclamație pentru reparație în perioada de garanție.

Înainte de fiecare expediere a robotului la service, vă rugăm să completați formularul nostru online. Acest lucru va grăbi foarte mult procesul de soluționare a reclamației.
Formularul online pentru reclamații AICI.

În ce stare este reclamația mea?

Vă vom informa privind starea curentă prin email.

Vom fi bucuroși să vă oferim mai multe informații la +40 312 251 222 în zilele lucrătoare de la 9:00 și 17:00.

Ați primit deja coletul meu returnat pentru reclamație?

Imediat ce vom primi coletul Dvs, vă vom trimite o confirmare pe email. Puteți urmări traseul coletului Dvs pe site-ul www.Coletăria.ro cu ajutorul numărului indicat pe eticheta de transport.
Transportul către service prin intermediul companiei Coletăria poate dura până la 10 zile. Vă mulțumim penru răbdare.

Am nevoie să modific detaliile de livrare.

Vă rugăm să ne trimiteți solicitarea de modificare la reclamatii@robzone.ro și așteptați confirmarea. Pentru a respecta GDPR prin corespondență, vă rugăm să utilizați adresa de email indicată în formularul online pentru reclamații.

Asigurați-vă să includeți în solicitare:

  • Numărul reclamației

  • Modificarea solicitată

Nu am primit pe email eticheta de expediere pentru Coletăria.

Eticheta pentru transport gratuit la service este trimisă clientului pe email imediat după completarea formularului online. De asemenea, veți găsi un link pentru descărcarea etichetei în link-ul trimis prin email pentru urmărirea stării reclamației Dvs.

  • Verificați dosarul SPAM din căsuța Dvs de email. Probabil că acolo veți găsi email-ul cu eticheta.

  • Scrieți-ne la info@robzone.ro sau sunați la +40 312 251 222, vă vom retrimite eticheta.

Informațiile complete privind depunerea reclamației pot fi găsite AICI

Informațiile complete privind depunerea reclamației pot fi găsite AICI

Acest website folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu modul de utilizare a acestora. Mai multe detalii.