Asistenţă pentru clienţi:+40 312 251 222info@robzone.ro

RETURNAREA PRODUSELOR

RobzoneRETURNAREA PRODUSELOR  |  Înapoi


Când pot returna aspiratorul robot achiziționat?
  • În termen de 14 zile de la primirea pachetului - achiziție pe persoană fizică

  • În termen de 7 zile de la primirea pachetului - achiziție pe firmă (persoană juridică)

  • Pentru recunoașterea reclamației, termenul la care ne trimiteți în scris retragerea din contract, este decisiv. Puteți completa solicitarea online AICI sau trimiteți prin email la reclamatii@robzone.ro.

Cum să procedez la returnarea aspiratorului?

În cazul în care nu vă convine aspiratorul robot sau nu a îndeplinit așteptările Dvs, îl puteți returna în termen de 14 zile de la primirea produsului. Pentru achizițiile pe firmă, termenul este redus conform legii la 7 zile.

  • Completați formularul online

  • Veți primi prin email o etichetă de expediere pentru transport gratuit

  • Împachetați aspiratorul robot inclusiv piesele componente în ambalajul original. Nu uitați să opriți robotul prin comutatorul principal de pe partea laterală.

  • Solicitați de la filială o confirmare de livrare.

Instrucțiunile detaliate cum să procedați pot fi găsite AICI

Când voi primi banii pentru produsele returnate?

Prețul de achiziție este trimis în contul clientului în termen de 14 zile de la primirea produsului returnat.

Nu am primit pe email eticheta de expediere pentru Coletăria.

Eticheta pentru transport gratuit la service este trimisă clientului pe email imediat după completarea formularului online. De asemenea, veți găsi un link pentru descărcarea etichetei în link-ul trimis prin email pentru urmărirea stării comenzii Dvs.

  • Verificați dosarul SPAM din căsuța Dvs de email. Probabil că acolo veți găsi email-ul cu eticheta.

Scrieți-ne la info@robzone.ro sau sunați la +40 312 251 222, vă vom retrimite eticheta.