SERVICIU POST-GARANȚIE

RobzoneSERVICIU POST-GARANȚIE  |  Înapoi


Cum să procedez în caz de reparație post-garanție?

Dacă robotul Dvs a început să se comporte într-un mod nestandard sau raportează o eroare, probabil va trebui să fie verificat de tehnicianul nostru. Pentru trimiterea robotului la centrul de service, vă rugăm să urmați instrucțiunile de AICI.

  • Completați formularul online.

  • Veți primi prin email o etichetă de expediere pentru transport gratuit.

  • Împachetați bine aspiratorul robot sau accesoriile sale într-un ambalaj rezistent. Nu uitați să opriți robotul prin comutatorul principal de pe partea laterală.

  • Marcați pachetul cu eticheta noastră de expediere și duceți-l la cea mai apropiată filială Coletăria.ro.

  • Solicitați de la filială o confirmare de livrare.

Formular online pentru reparația post-garanție.

Înainte de fiecare expediere a robotului la service, vă rugăm să completați formularul nostru online. Acest lucru va grăbi foarte mult procesul de soluționare a reclamației.
Formularul online pentru reclamații AICI.

În ce stare este reparația produsului meu?

Starea actuală a reparației produsului Dvs poate fi găsită pe email unde vă trimitem în mod regulat. Vă rugăm să așteptați un email de la noi.

Cum pot livra produsul la centrul de service?

Pentru a expedia robotul Dvs la centrul de service, vă oferim transport gratuit în colaborare cu Coletăria. După completarea formularului online, vă vom trimite pe email o etichetă de expediere pentru trimiterea pachetului.

  • Împachetați bine aspiratorul robot sau accesoriile sale într-un ambalaj rezistent. Nu uitați să opriți robotul prin comutatorul principal de pe partea laterală.

  • Marcați pachetul cu eticheta noastră de expediere și duceți-l la cea mai apropiată filială Coletăria.ro.

  • Solicitați de la filială o confirmare de livrare.

Nu uitați să aveți completat formularul online pentru acceptarea produselor trimise. Introduceți formularul tipărit în ambalaj sau atașați cel puțin numărul solicitării Dvs (este atribuit după completarea formularului) pentru o procesare mai rapidă.
Formularul online pentru reclamații AICI.

Am nevoie să modific adresa de returnare după finalizarea reparației.

Vă rugăm să ne trimiteți solicitarea de modificare la reclamatii@robzone.ro și așteptați confirmarea. Pentru a respecta GDPR prin corespondență, vă rugăm să utilizați adresa de email indicată în formularul online pentru reparație.

Asigurați-vă să includeți în solicitare:

  • Numărul reparației

  • Modificarea solicitată

Pot cumpăra piese componente?

Piesele de schimb și piesele componente pentru aspiratoarele robot, cum ar fi motorul, roțile, ecranul etc. nu sunt vândute separat. De obicei, acestea necesită o instalare profesională și o expertiză complexă, de aceea este necesar să trimiteți robotul la service unde reparația va fi efectuată de specialiști.

Puteți cumpăra accesoriile standard AICI.

Dacă nu ați găsit răspuns, scrieți-ne la info@robzone.ro.

Acest website folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu modul de utilizare a acestora. Mai multe detalii.