Service post-garanție


 

Aveți un aspirator robot Robzone de mai mult de doi ani
și s-a defectat sau are nevoie de service?

Tehnicienii noștri sunt pregătiți să vă ajute rapid și să vă ofere service post-garanție, pentru ca ajutorul dumneavoastră robotic
să nu lipsească mult de acasă.

 

Pasul 1

C
ompletați formularul online.  După completarea formularului, apăsați butonul "Trimite solicitare" care va trimite mesajul direct departamentului nostru de service. Apoi, printați formularul, semnați-l și atașați-l produsului.

* Dacă aveți nevoie de asistență pentru completarea formularului de reclamații, sunați la nr. de tel. +40 312 251 222 (L-V 9:00 - 17:00), unde vă vom ajuta cu plăcere.

După completarea formularului online și după trimiterea solicitării, vi se va atribui un număr de reparare pe care vă rugăm să îl treceți vizibil pe pachet.

 

Pasul 2

Introduceți aspiratorul curat, vărsați coșul colector, opriți întrerupătorul principal de pe partea laterală a robotului și ambalați-l cu grijă,
pentru ca nu se defecta în timpul transportului. 

 

Pasul 3

Folosiți predarea simplă la service cu transportul GRATUIT. Este suficient să trimiteți produsul la una din filialele Coletăria.ro.

După completarea formularului de reclamații și după transmiterea acestuia online, vă vom trimite prin e-mail o etichetă de expediere. Pe aceasta vă rugăm să o aplicați pe pachetul pe care îl veți duce la o filială de expediere aparținând Coletăria.ro cea, pe care o aveți cel mai aproape. Fără eticheta de expediere, pachetul nu poate fi transmis. Vă atragem atenția că livrarea la societatea Robzone poate dura până la 10 zile.

* Vă rugăm ca înainte de a vă deplasa la una dintre punctele Coletăria.ro, să vă asigurați că punctul respectiv poate accepta solicitarea dumneavoastră de retur/service. Aici aveți posibilitatea de a vizualiza cele mai apropiate puncte pick-up de locația dumneavoastră www.coletaria.ro .

Imediat ce robotul este livrat la centrul nostru de service, colegii vă vor informa că au primit coletul, iar după testul inițial vă vor contacta prin e-mail și vă vor trimite propunerile și costurile pentru reparație.

Puteți urmări mișcarea coletului în funcție de numărul de expediere indicat pe eticheta de expediere.

 

 

 

 

Acest website folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu modul de utilizare a acestora. Mai multe detalii.