Service post-garanție


 

Aveți un aspirator robot Robzone de mai mult de doi ani
și s-a defectat sau are nevoie de service?

Tehnicienii noștri sunt pregătiți să vă ajute rapid și să vă ofere service post-garanție, pentru ca ajutorul dumneavoastră robotic
să nu lipsească mult de acasă.

 

1. Pasul

C
ompletați formularul online.  După completarea formularului, apăsați butonul "Trimite solicitare" care va trimite mesajul direct departamentului nostru de service. Apoi, printați formularul, semnați-l și atașați-l produsului.

* Dacă aveți nevoie de asistență pentru completarea formularului de reclamații, sunați la nr. de tel. +40 312 295 198 (L-V 9:00 - 17:00), unde vă vom ajuta cu plăcere.

După completarea formularului online și după trimiterea solicitării, vi se va atribui un număr de reparare pe care vă rugăm să îl treceți vizibil pe pachet.

 

2. Pasul

Introduceți aspiratorul curat, vărsați coșul colector, opriți întrerupătorul principal de pe partea laterală a robotului și ambalați-l cu grijă,
pentru ca nu se defecta în timpul transportului. 

 

3. Pasul

Expediați aspiratorul la adresa: Coletăria.ro, ID e-shop: 99135164, Drumul Osiei nr 53-55, Bucuresti.

 

Imediat ce robotul este livrat la centrul nostru de service, colegii vă vor informa că au primit coletul, iar după testul inițial
vă vor contacta prin e-mail și vă vor trimite propunerile și costurile pentru reparație.

 

 

 

 

Acest website folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu modul de utilizare a acestora. Mai multe detalii.